Autor |
Wiadomość |
Ziko
Administrator
Dołączył: 29 Lip 2008
Posty: 673
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Zasady projektu Seek & Destroy |
|
Zasady projektu Seek & Destroy
I
1. Aby wziąć udział w programie wystarczy posiadać flotę bojową o wartości CO NAJMNIEJ 3 tysięcy pkt (patrz pkt 3 - liczenie floty) oraz w określonym czasie zamieścić zgłoszenie w postaci posta na forum w dziale S&D w przeznaczonym do tego wątku. Format zgłoszenia musi być zgodny z podanym w wątku przykładem. Wszystkie zgłoszenia z błędnym formatem lub z niewłaściwymi danymi mogą nie być wzięte pod uwagę.
WAŻNE: Zgłoszenie gracza, który otrzymał bana stałego lub na więcej niż 20 dni, nie zostanie uwzględnione pod warunkiem powiadomienia o tym opiekuna przed ogłoszeniem podziału.
WAŻNE: Podanie niezgodnego z prawda stanu floty może skutkować wykluczeniem z projektu. Jeśli stan floty gracza przed rozpoczęciem rozgrywki ulegnie istotnym zmianom, powinien on dokonać stosownej edycji w zgłoszeniu.
1a. W Projekcie nie mogą wziąć udziału osoby, które zostały wykluczone z oferty forum. W wypadku bana stałego należy dokonać zgłoszenia z nowego konta, lub, jeśli został on nałożony w trakcie trwania zabawy, uzgodnić to z opiekunem.
1b. Zgłoszona flota zostaje przypisana do konta na forum. Nie można dokonywać zgłoszenia za kogoś. Zasada ta dotyczy również wszystkich inych aspektów komunikacji z opiekunem.
WAŻNE: W przypadku zamiany kont w grze, zabawę w S&D może prowadzić nowy właściciel konta zgłoszonego do projektu. RW dokonane na innym koncie niż zostało zgłoszone do projektu nie będą uwzględniane. Zamianę taką trzeba uzgodnić z opiekunem.
2. Uczestnicy zostaną podzieleni na drużyny tak, by miały one równe szanse (każdej jednostce bojowej zostaje przyporządkowana jej wartość i tak liczona jest wartość pełnej floty bojowej kandydata).
Gracze zostaną przypisani do poszczególnych drużyn w taki sposób, aby w drużynach występowała identyczna liczba graczy oraz aby suma wartości flot bojowych wszystkich graczy była porównywalna.
Uwaga! Gracze będący aktualnie w stanie oficjalnej wojny (to jest takiej która jest wypowiedziana na forum) nie znajdą się w jednej drużynie. Pozostały dobór graczy jest przypadkowy. Nie bierzemy pod uwagę późniejszych niż w trakcie ogłoszenia podziału zmian w wojnach.
3. Wartość floty bojowej liczymy w następujący sposób:
Jeden lekki myśliwiec składa się z 3 000 metalu oraz 1 000 kryształu - jego wartość to 4 pkt.
Jeden krążownik składa się z 20 000 metalu oraz 7 000 kryształu oraz 2 000 deuteru - jego wartość to 29 pkt.
Reasumując wartość bojowa to 1 pkt za każdy 1 000 surowca. Deuter także jest liczony.
4. Liderem drużyny zostaje osoba o największej wartości floty bojowej. Lidera można zmienić podczas narady drużyny (może zostać wybrana dowolna osoba). Zmianę taką należy uzgodnić z opiekunem.
Lider jest odpowiedzialny za komunikację drużyny z Rada Projektu.
II
1. Po rozpoczęciu zabawy każdy z jej uczestników ma za zadanie wykonanie jak największej ilości wygranych RW.
2. Celem ataków może być dowolny gracz danego UNI. Czyli liczy się dowolne RW wykonane zarówno na graczu nie biorącym udziału w programie jak i na graczu drużyn przeciwnych. Zabrania się ataków na członka własnej drużyny.
3. Dolny próg złomowania zaliczanego na poczet drużyny określa się na 1 %.
4. RW z każdego złomowania będzie zamieszczane przez gracza w temacie, który zostanie opublikowany wraz ze składem drużyn.
WAŻNE: Zasady Publikacji RW
5. Suma % będzie automatycznie zliczana dla każdej drużyny i publikowana w tym samym temacie.
WAŻNE: Zastrzegamy sobie prawo niezaliczenia dowolnego RW, zwłaszcza takich, które stały się bezpośrednią przyczyną bana w grze.
III
1. Dozwolone są ataki ACS z członkami swojej drużyny, drużyny przeciwnej jak i z niebiorącymi udziału w S&D graczami. Każdy z uczestników S&D biorących udział w ataku publikuje swój raport wojenny, wpisując w temacie odpowiednią ilość % w zależności od wartości swojej floty, biorącej udział w starciu.
Gracz z najsilniejszą flotą przyznaje sobie 100%, a następni w kolejności 80, 60, 40, 20 % z ogółu zdobytych.
Przykład: starcie z udziałem 5 graczy - zdobyty % wynosi 200.
Gracz z największą flotą zdobywa 200%
Następny 160%
Następny 120%
Następny 80%
Następny 40%
Razem zdobyli 600%
Jeśli dwóch graczy wysyła flotę o identycznej wartości, dzielą się %, na przykład dwie identyczne największe floty zdobędą 2x90% ze starcia. (w omawianym przypadku byłoby to 2x 180%)
Pod uwagę bierzemy tylko floty graczy biorących udział w S&D.
UWAGA!Warunkiem koniecznym publikacji dodatkowych RW przy ataku łączonym jest to, by wartość wszystkich dołączonych flot jednego gracza była równa co najmniej 10% wartości głównej floty atakującej.
UWAGA!Pojęcie flota główna rozumiemy, jako największa flota biorąca udział w ataku wysłana przez jednego gracza, niezależnie od tego, czy jest ona podzielona - liczy się suma flot jednego gracza. (Np. Gracz A posłał 1500 OW, 400 Pancerników, Gracz B posłał 1600 OW - flota główna to flota gracza A)
Wyjątek: jeśli flota dołączana przez gracza do ACS'a nie stanowi 10% wartości floty podstawowej ale jednocześnie stanowi 100% jego floty bojowej zgłoszonej do programu (można wykluczyć Gwiazdy Śmierci z powodu ich niewielkiej prędkości i przydatności w takich sytuacjach) - jego RW również może zostać opublikowane i będzie liczyło się na poczet drużyny tego gracza.
2.. W związku ze stosunkowo dużym ryzykiem ataku Gwiazdami Śmierci, którego celem miałoby być zniszczenie księżyca, osoba, która dokona takiego wyczynu z pozytywnym skutkiem - zyskuje dodatkowy procent dla swojej drużyny. Procent w takim wypadku liczony jest w/g wzoru:
% za zniszczenie moona =((średnica/100)^2)/17
UWAGA!: na U49 - 60 do końca obecnej kolejki obowiązuje stary wzór, to znaczy: średnica moona/10
Automatyczne wyliczenie możliwe jest pod adresem [link widoczny dla zalogowanych]
Warunkiem koniecznym do zaliczenia procentu jest wcześniejsze zgłoszenie, przez agresora, zamiaru zniszczenia księżyca do opiekuna S&D za pomocą ticketu. Zgłoszenie musi zawierać:
numer Uniwersum
nick agresora
koordynaty księżyca
średnicę księżyca
nick atakowanego.
Nie musi zawierać czasu zamierzonego ataku, jednak powinno być dokonane na tyle wcześnie, aby opiekun miał czas na weryfikację. Zgłoszenie nie wymaga zwrotnej akceptacji.
WAŻNE: Każde zgłoszenie może dotyczyć tylko jednego księżyca
Zgłoszenia nie spełniające powyższych kryteriów nie będą brane pod uwagę.
Temat posta winien mieć standardowy format.
Post w temacie z RW powinien zawierać tylko wiadomość z gry po zniszczeniu księżyca. Screeny nie są wymagane. Nie należy umieszczać w RW koordynatów, tylko nick właściciela zniszczonego księżyca, zgodny z tym ze zgłoszenia.
IV
1. Atak na członka własnej drużyny skutkuje natychmiastowym wydaleniem z Programu do końca edycji.
2. Leader drużyny ma prawo wnioskować o wymianę gracza, oraz ubiegać się o zastępstwo za wykluczonego, jednak taka wymiana nie może spowodować zachwiania równowagi wartości flot a ilość graczy musi pozostać taka sama. Zamiana musi być zaakceptowana przez Radę Projektu.
3. W sytuacji bitwy nierozstrzygniętej RW może zostać opublikowane przez gracza, który w wiadomości z gry ma mniejsze straty. Nie bierzemy pod uwagę zbiórki złomu czy faktu, że obrona w części się odbudowuje.
4. Jeśli gracz zostaje trwale wyłączony z Projektu (ban, wykluczenie za działanie na szkodę Teamu), zdobyte przez niego do czasu wykluczenia % zostają w drużynie. Jeśli to drużyna postanawia wymienić gracza który z jakiegoś powodu jej nie odpowiada, rezygnują tym samym ze zdobytych przez niego %. Czasowy ban w grze na czas dłuższy niż połowa czasu pozostałego do zakończenia aktualnej edycji S&D traktujemy jako trwałe wykluczenie z zabawy
5. Zmiana nicka w trakcie trwania projektu jest możliwa. Gracz ma obowiązek równocześnie ze zmianą nicka umieścić stosowną informację na forum w dziale Dyskusji oraz wysłać ticket do opiekuna. W przypadku nie poinformowania opiekuna o zmianie nicka, RW z nowym nickiem nie będą zaliczane.
6. W przypadku zezłomowania przez członka drużyny gracza, który nie poinformował o zmianie, zastrzegamy sobie prawo do indywidualnego rozpatrzenia zdarzenia oraz wyznaczenia lub zaniechania kary.
7. Wygrywa drużyna, która po miesiącu osiągnie największy łączny % złomowań uzyskany w czasie trwania S&D.
Projekt Seek and Destroy jest pomysłem autorskim graczy UNI1: MisQ, Rogro i Confiable.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ziko dnia Nie 19:05, 18 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Sob 15:05, 17 Sty 2009 |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|